fuerta

fuerta

środa, 16 listopada 2016

USA - American dream/ Asfaltowy Saloon

Nie zamierzam w tym blogu odnosić się do polityki, ale jednak wszystko teraz krąży wokół USA, ostatnich wyborów,  więc wspominam mój American Dream, jedno z wielu marzeń, które udało mi się spełnić. Marzyłam o Stanach nie w kontekście dorabiania się tam, czy życia ( choć pewna pokusa była), ale wielkiej romantycznej przygody. Przeczytałam "Asfaltowy saloon" Łysiaka i potem weryfikowałam fikcję literacką z prawdą :)
Najpierw pomieszkaliśmy trochę z mężem w Atlantic City, stamtąd zresztą wybraliśmy się  w krótką podróż na Florydę. W Atlantic bywał wówczas dość często właśnie Donald Trump, obecny prezydent. Stamtąd też wystartowaliśmy w wielki objazd USA, dookoła, trwało to prawie dwa miesiące, zrobiliśmy ponad 12 000 mil, odwiedzając większość Parków Narodowych i parę miast.
To fantastyczny, piękny geograficznie kraj.
W kolejnych postach napiszę jak najlepiej przygotować się do takiej wyprawy. W końcu po raz kolejny Polacy liczą na zniesienie wiz...
Dodam, że po powrocie zostałam autorką części przewodnika dla polskich turystów po USA ( Pascal), więc tu tylko wersja skrótowa, ot, dla zachęty może...:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz