fuerta

fuerta

środa, 9 listopada 2016

Jesień - aukcja WIELKIEGO SERCA

Dziś miało być zupełnie o czym innym, ale...Właśnie dostałam zaproszenie na XXV już aukcję Stowarzyszenia "Wielkie Serce".
Mam wiele wspomnień związanych z tą aukcją, miłych a nawet śmiesznych; raz np. byłam tam z moją ciocią, która licytowała niedosłysząc cen, a nie dysponowała zbyt dużym budżetem, na szczęście udało się w nim zmieścić. Ja natomiast kiedyś, dawno temu, pomyliłam zera...i mam dość drogą pamiątkę rzeźbiarską, za to mimo wszystko ulubioną, gdyż w tej sytuacji po powrocie do domu  bardzo sprawdził się mój mąż :) Oprócz tego mam wiele świadomie nabytych drobiazgów :)
Jeśli ktoś ma chęć na pomoc i nabycie naprawdę wartościowych rzeczy, niech się przyłączy, zerknie  na stronę www.wielkieserce.pl, odwiedzi wystawę przed aukcyjną lub zobaczy ją w Internecie. Jest w czym wybierać, rzeczy na każdą kieszeń i gust, a także gratki dla koneserów.




Ja mam też stamtąd zupełnie wyjątkowe przeżycie. Parę lat temu uświetnieniem wieczoru był duet taneczny dwojga młodych ludzi chorych na Zespół Downa. Był to najpiękniejszy taniec jaki kiedykolwiek widziałam.


Po jesiennym  SLOW- spacerze, wybierzcie się proszę 19 listopada na tę aukcję.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz