fuerta

fuerta

piątek, 13 maja 2016

Motorem bardzo SLOW po Szwajcarii


Bardzo, bardzo SLOW, bo bez ruszania z miejsca :)
W pobliskim salonie Harley - Davidson reklama Szwajcarii, więc poszłam zobaczyć... Manager zupełnie do niczego, za to pozostali pracownicy bardzo sprawni i sympatyczni. Ambasada Szwajcarii i Szwajcarska Organizacja Turystyczna promuje Grand Tour, trasę turystyczną bogatą w rozmaite atrakcje, liczącą ponad 1600 km. Na motor - super opcja. Tyle, że ja...nie mam motoru, ani umiejętności w tym kierunku, szkoda. Kiedyś miałam sympatię z motorem i wspominam te czasy całkiem, całkiem...:)
Z obserwacji - to panowie w moim wieku ( fifty-fifty) kupują te piękne maszyny. Kryzys wieku średniego...? A może "goni ich czas ?" ( znacie ten film z Nicolsonem ?) W każdym razie na przygodę nigdy nie jest za późno ( ani za wcześnie) .
Szwajcaria motorem, polecam, choć byłam nie w tej wersji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz