fuerta

fuerta

poniedziałek, 16 maja 2016

IBIS STYLES WROCŁAW

Wiem, że to będzie wyglądać jak reklama, ale tak nie jest i nigdy na tym blogu nie będzie.
Nikt mi nie płaci i wyrażam tu wyłącznie własne poglądy. To w kwestii formalnej, więcej tego nie będę pisać, bo to chyba oczywiste.
Niedawno wróciłam z Wrocławia. Nocowałam w Ibis Styles i chciałam powiedzieć, że to najlepszy Ibis hotel w jakim dotychczas nocowałam, a trochę tego było...
Po remoncie, bardzo czysto, miło i niezwykle ERGONOMICZNIE. W prostym pokoju wszystko świetnie przemyślane, duże wnętrza, bardzo wygodne łóżka, funkcjonalna łazienka.

Czasem ta sama sieć, a jak różne wrażenia. Tu wszystko na plus. Także obsługa, jedzenie itp.
A przecież tani, zwykły hotel. Nawet styl...nie w moim stylu. Na początku, potem doceniłam komfort prostoty i energetyczny design.
We Wrocławiu ciągle dużo się dzieje. Ten hotel polecam, a jest tuż przy dworcu PKP, nie trzeba brać taksówki...
logo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz