fuerta

fuerta

niedziela, 15 maja 2016

Maraton Krakowski

 

Wspaniała atmosfera podczas tego maratonu dzisiaj w Krakowie. " Nie ma rzeczy niemożliwych " na koszulce jednego ze starszych uczestników. "Biegnę dla babci Zosi" - z takim transparentem biegł mężczyzna ok. 40 lat.  Całość organizowana przez PZU, zyski przeznaczone dla leczenia dzieci i to dla nich na płycie rynku dużo atrakcji. Mnie nie podobała się jedynie "zabawka militarna", czołg czy jakiś pojazd militarny z karabinami maszynowymi i możliwość fotografowania się w hełmie i z bronią jakoś nie współgrała z resztą...
Brawo dla wszystkich uczestników i wspaniałych kibiców. Wcale się nie dziwię, że cudzoziemcy uwielbiają do nas przyjeżdżać. Rewelacyjna energia !
Ja trochę byłam śpiąca z powodu oglądania w nocy Eurowizji - BRAWO JAMALA ! To od początku był mój NR 1. Piękny, wzruszający, niezwykle mocny utwór. Cudowna artystka !
 Michał Szpak też bardzo dobry, to delikatny, jeszcze bardzo młody piosenkarz, trzymam za niego kciuki. Gdyby głosowali widzowie byłby TRZECI !
Maraton goni maraton. Dzisiaj trzymam też kciuki za dziewczyny na ONKOREJSIE. Pisałam o nim jeszcze jak byłam red. nacz. Aktualności Medycznych.
Każdy ma swój maraton, to czasem tylko/aż ŻYCIE.









 



 
 Te psy są zatrudnione w szpitalu w ramach dogoterapii na oddziale psychiatrycznym i rehabilitacji.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz