fuerta

fuerta

czwartek, 2 czerwca 2016

Dzień dziecka


Dzień dziecka - czy celebrowanie tego typu dni ma sens ? Dla mnie to pretekst aby nieco odmienić chwilę, czasem się to udaje dobrze, czasem mniej. Generalnie jestem za celebrowaniem życia, na tym polega też właśnie ( słusznie) modna tendencja SLOW. Dziecko, choć dorosłe, zawsze pozostanie dzieckiem i zawsze potrzebuje miłości.
Ja też jestem dzieckiem, ciągle się nim czuję i nie chcę się tego wstydzić, choć wydaje się to może infantylne. Nie mam już rodziców i bardzo, bardzo mi ich brakuje. Byli dobrymi rodzicami, pełnymi ciepła, dającymi poczucie bezpieczeństwa. Tęsknota za nimi nie mija z wiekiem, zresztą mamę straciłam niedawno i ból po tej stracie chwilami nie pozwala oddychać.
Cóż, skoro sama jestem mamą i  MUSZĘ ...tyle rzeczy. Wiele z nich bardzo chcę.
Tak bardzo brakuje mi tych magicznych słów " nie martw się, wszystko będzie dobrze..."
Trzeba odnaleźć w sobie siłę o której nie miało się pojęcia ...dla dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz