fuerta

fuerta

wtorek, 11 października 2016

Rzym - nocleg u Antonia

 

Mogłam zarezerwować hotel, ale postanowiłam znaleźć coś klimatycznego, w centrum. Skorzystałam z portalu airbnb, w filtrach kliknęłam na Centro Storico a potem "super host", bo takiego szukałam. W tej lokalizacji było ich zaledwie 4, wybrałam Antonia, malarza.
Zamieszkałyśmy u niego w mieszkaniu - galerii. Było fantastycznie. Osobny pokój z łazienką z wyjściem ( przez okno !:) na mały, cudny tarasik z widokami na dachy Rzymu. Na tym tarasiku poranna kawa i wieczorne wino, a nawet włoska kolacja.
Antonio jest Rzymianinem, wykształconym, wrażliwym, bardzo miłym i ciekawym człowiekiem.
Jego mieszkanie tonie w książkach i obrazach. A także w spokoju i pewnej magii...
A wszystko to o parę kroków od Colosseum.

 Antonio, tęsknię za Twoim "alora..."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz