fuerta

fuerta

wtorek, 6 września 2016

Najładniejsze SPA

To jeszcze nie jesień, ale już zaczynają się powoli wyjazdy do SPA, nadeszło kolejne zaproszenie.
Przypominam sobie imprezę sprzed roku, kiedy Kasia Sołtyk wraz z redakcją EDENU zorganizowała konkurs na najlepsze SPA w Polsce. Lista nagrodzonych osób była długa, nagrody zasłużone. Ja mam swoje ulubione miejsca i nie są to wcale ekskluzywne ośrodki, a raczej małe obiekty z "klimatem" i przemiłą obsługą.
Pojutrze odwiedzam nowy dla mnie obiekt w Czechach.

A powyżej zdjęcie sprzed roku z bardzo miłego spotkania. Koło mnie mój były wykładowca -dr Bartłomiej Walas - Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej i Jarosław Kret, który nie tylko zapowiada pogodę, ale również dużo podróżuje, od Indii - jest ekspertem. Polecam jego - "Moje Indie":)
Kasia - przemiła,  też podróżniczka, globtroterka nawet, mama cudownej Zuzi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz